PPC

PPC (Pay Per Click) nebo platba za klik, je typ reklam, které doprovázejí skoro každý nákup na internetu. Výhoda pro nás spočívá v tom, že jejich zobrazování je bezplatné. Účtuje se pouze proklikování potenciálního zákazníka.



Ale počkej, tuto se výhody teprve začínají. PPC reklamy mají měřitelný dosah díky analytickým nástrojům, takže jejich úspěch je měřitelný do posledního kliku. Inzerent má úplnou kontrolu nad rozpočtem investovaným do reklam a také nad tím, jakým skupinám zákazníků se reklama zobrazí. 


Představ si to takhle. Máš květinářství a chceš lidi přilákat na kytice, které umíš dovézt přímo před dveře. Běžnou reklamou v telce zasáhneš ženy, děti, muže, lidi od Bratislavy po Košice. Ve zkratce, spousta lidí, kteří o takovou službu nestojí. PPC reklamami se umíme zaměřit například na muže od 15 do 55 let, kteří bydlí do 15km od tvého květinářství. A znovu - platíš jen za klik na reklamu, která zákazníka pošle přímo na objednávkový formulář.


Díky ppc reklamám ukážeme klientovi:


  • přesný tok lidí na webu
  • zjistíme odkud lidé přicházejí
  • optimalizujeme rozpočet reklamních kampaní
  • maximalizujeme konverze z reklam
  • zvýšíme povědomí značky
  • zvýšíme tok lidí na kamenné prodejně


I ty sis tímto řekl, že jaké super jsou PPC reklamy?