Šaty dělají člověka tak, jak sociální sítě značku. Úspěšná značka již dávno není založena na co nejnižších cenách, množství slev a všudypřítomné reklamě v různých formách. Úspěch ti zajistí fúze image, vztah se zákazníkem, udržitelnost produktů, kvalita výrobků a další faktory.
Díky přítomnosti na sociálních sítích se umíme kdykoliv dostat na oči zákazníkovi. Vždyť si sám vzpomeň jak často se zapomeneš při scrollování Instagramu nebo Facebooku.
Správování sociálních sítí zahrnuje:
Aktivita na sociálních sítích není jen forma nenásilné reklamy. Je to místo, kde můžeš komunikovat přímo se svým zákazníkem, zodpovědět mu jeho dotazy, dát mu přidanou hodnotu. Můžeš tam vyjádřit postoj k aktuálnímu dění nebo tématům, která se týkají tvého podnikání. Prodáváš oblečení? Ukaž svým zákazníkům jak lze jednotlivé kousky zkombinovat, dej jim možnost ptát se na materiály.